ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شیعه علی

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

موسی بن بکر واسطی می ‏گوید: 

امام مـوسی کاظم (ع) به من فرمود: 

اگر من شیعـیان خود را بررسی کنم مردمی نخواهم یافت مگر زبان آور،

و چون بـیازمایم شان آنها را نخواهم یافت مگر از دین برگشته،

و اگر در بوته آزمایششان گذارم

از هزار نفر یـک نفر هم سالـم بیرون نـیـایـد،

و اگر غـربالـشان کنم چیزی جز آنچه از من است در غربال نماند

اینها دیر زمانی است که بر بالشها تکیه زده ‏اند و گفته ‏اند:

ما شیعه علی هستیم

و حال آنکه شیعه علی تنها آن کسی است که کردارش گفتارش را تصدیق کند!

بحارالأنوار، مجلسی ج ۶۵ ص ۱۵۷

الکافی، ثقة الإسلام کلینی‏ ج‏۸ ص ۲۲۸


  • منتظر تنها

امام موسی کاظم

شیعه واقعی

نظرات (۳)

خیلی معرکه س وبت... عااااااالیه
پاسخ:
سلام ممنون
سلام.

ما کجا و شیعه واقعی کجا.

التماس دعای آدمیت!
پاسخ:
سلام محتاجیم به دعا!
سعی کنیم شیعه شویم..
کردارش گفتارش را تایید کند...
تمام مشکلات ما در همین هست...
اگر اون چیزی که به زبان جاری میکنیم بهش عمل میکردیم امام زمان الان کنارمون بودن...
پاسخ:
سلام بله درسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">