ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

یاغی

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

روزی مرحوم آخوند کاشی (رحمه الله) مـشـغـول وضو گرفتن بودنـد 

که شخصی با عجله آمد وضو گرفت و به داخل اتاق رفت و به نـمـاز 

ایستاد با توجه به این که مرحوم آخوند خیلی مؤدّب وضو می گرفت 

و همه آداب و ادعیه ی وضو را به جا می آورد ؛ تا وضوی آخوند تمام 

شود، آن شـخـص نماز ظـهر و عصر خود را هم خوانده بود به هنگـام 

خروج با مرحوم کاشی رو به رو شد...

ایشان پرسیدند: چه کار می کردی؟ 

گفت: هـیچ

فرمود: تو هیچ کار نمی کردی؟ 

گفت: نـه! مـی دانـسـت که اگر بگـویـد نماز می خوانـدم، کـار بـیخ 

پیدا می کند 

فرمود: مگر تو نماز نمی خواندی؟ 

گفت: نه! 

فرمود: من خودم دیدم داشتی نماز می خواندی

گفت: نه آقا اشتباه دیدی

سؤال کردند: پس چه کار می کردی؟ 

گفت: فقط آمده بودم بگویم من یاغی نیستم، همین

این جمله در مرحوم آخـونـد خـیلی تأثیر گذاشت تا مدّت ها هر وقت

از احوال آخـونـد می پـرسـیـدند ، ایشان با حال خـاصـی می فرمود: 

من یاغی نیستم.

  • منتظر تنها

مرحوم آخوند کاشی

نماز

یاغی

نظرات (۹)

  • مسافر88 آرام
  • فقط آمده بودم بگویم من یاغی نیستم، همین
    ...

    سلام

    مطلب ارزشمندی بود و تلنگری بجا

    بر دل و جان نشست

    دعامون کنین

    اللهم صل علی محمدو ال محمدوعجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    محتاجیم به دعا
    خدا قوت
    ان شاءالله من هم جزء یاغی ها نباشم یا ارحم الراحمین

    پاسخ:
    انشالله
    من یاغی نیستم
    پاسخ:
    آفرین
    بسم رب المهدی
    بسم رب المهدی
    خدایا منم فقیر مطلق به تو وتویی غنی مطلق
    من یاغی نیستم
    پاسخ:
    آفرین
    :)افرین
    . در پناه دستان گرم و مهربانش .
    سلام آمدم :)
    پاسخ:
    سلام خوش آمدی
    ممنون واقعا مطلب مفیدی بود
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    سلام
    زیاد معنی نداره ... من که متوجه نشدم ...
    چرا کار باید بیخ پیدا کنه ؟؟
    پاسخ:
    سلام معنی این داستان اینه که ما باید کاری کنیم که پیش خدا یاغی به حساب نیاییم خدا با افراد یاغی و سرکش دشمن است افرادی که از روی سرکشی عبادت خدا رو انجام نمی دهند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">