ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

مذاکره با خدا

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 


 مذاکرات آشتی با خدا


۱) خدایا: من لذت گناه را ترک می کنم در مقابل تو تحریم لذت مناجات 

    را از من بردار . . .


۲) خدایا: من کسانی را که تو دوسـتـشان نداری را ترک می کنم و در

    مقابل تو لذت با خود بودن را به من عطا کن . . .


۳) خدایا: من پناهگاه شیـطان را ترک می کنم و در مقابـل تو پنـاهـگاه

    امن خودت را به عطا کن . . .


   امروز روز اول مذاکره است خـدایا بـرای شفاف سازی گام اول را من 

   بر می دارم و سانترفیــوژهای گناه را که شیطان در وجودم برپا کرده 

   یکی یکی و با کـمـک تو از کار می اندازم هـسته درونی ام را خودت 

   غنی سازی کن ...

آدم شدن حق مسلم ماست!

  • منتظر تنها

نظرات (۴)

سلام. خیلی خیلی زیبا و عالی و جالب هست...
واقعا احسنت به این مطالب و این وبلاگ خوب/
البته اون مطلب "تاج" بنظرم مناسب و زیبا نیست.
یا علی
پاسخ:
سلام ممنون چشم مطالبم را بهتر کردم
یا علی
سلام مطلبتون خوب بود اما با توجه به مذاکرات یه ایرادی داشت سانترفیــوژهای گناه را که شیطان در وجودم برپا کرده 

   یکی یکی و با کـمـک تو از کار می اندازم هـسته درونی ام را خودت 

   غنی سازی کن ...بهتره بگویید سانترفیوژهای وجودم را خودت راه اندازی کن تا هسته ی درونم از وجود تو غنی شود

پاسخ:
این متن برای مذاکره با حاکم جهان است و ما باید تحریم ها را برداریم 
ان شاالله....
پاسخ:
ان شاالله....
  • اسلام قربانی
  • سلام دوستان خسته نباشید مطالبتون عالی وتاثیر گداره

    پاسخ:
    سلام ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">