ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نور افشانی حرم امام رضا (ع)

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

حرم امام رضا (ع) را نور افشانی کن!

1) روی آسمان حرم  کلیک کن!

2) کلیک را نگه دار و به سمت چپ و راست حرکت بده!

3) صدای رایانه رو هم باز کن!

4) برای رفتن به حرم لینک را کلیک کن!

لــیــنــک


  • منتظر تنها

حرم امام رضا

نظرات (۴)

سلام
موفق باشی
همیشه برات دعا میکنم
التماس دعا
ما شاء الله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
پاسخ:
سلام ممنون!!
  • یوسف جلینی
  • زندگی فدای امام رضا،خدااجرتان بدهد
    پاسخ:
    سلام ممنون
    عالی بود ممنون
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم
    سلام عالی بود ولی من که کلیک کردم به سمت چپ و راست کشیدم هیچ اتفاقی نیوفتاد 
    پاسخ:
    سلام ممنون من الان امتحان کردم شد دوباره امتحال کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">