ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ترس از قبر

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

وحشتناک ترین لحظه ی زندگی، لحظه ایست که انسان را در 

سرازیری قبر می گذارند...

شخصی نزد امام صادق (ع) رفت و گفت من از آن لحظه بسیار

می ترسم، چه کنم؟

امام فرمودند: زیارت عاشورا را زیاد بخوان

آن مرد گفت چگونه با خواندن زیارت عاشورا از خوف آن لحظه در 

امان باشم؟

امام فرموند: مگر در پایان زیارت عاشورا نمی خوانید

اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود؟

تا امام حسین(ع)درآن لحظه به فریادتان برسد.

جامع الزیارات ص179

متن زیارت عاشورا


  • منتظر تنها

نظرات (۲)

  • وادی ایمن
  • سلام.
    احسنت.جالب بود نمیدونستم.پس خواب من بی دلیل هم نبوده.
    پاسخ:
    سلام ممنون انشاالله خیر بوده
  • وادی ایمن
  • با سلام مجدد.
    فقط یک نکته.
    چون مطلبتون واقعا خواب من و تضمین و توجیه کرد؛تصمیم دارم انتهای همون پستم, به این پست شما لینک بدم.اجازه میدهید؟
    پاسخ:
    سلام

    هرگونه استفاده با ذکر صلوات اشکالی ندارد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">