ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شباهت

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

دختر خانومی به مشهد رفت

خادمین حرم ، برای وارد شدنش به حرم ، به او چادر دادند

موقع بازگشت به یکی از علما که آنجا بود گفت:

الان که از اینجا بیرون بروم چادرم را بر می دارم !

من را چطور متقاعد می کنید که همیشه چادر سر کنم؟

عالم گفت: قیامت را قبول داری؟

دختر گفت: بله

عالم گفت: شفاعت رو قبول داری؟

دختر گفت: بله

عالم گفت: قبول داری که بیشترین شفاعت بدست خانوم فاطمه ی

زهرا (س) است ؟

دختر گفت: قبول دارم

عالم گفت: شباهت هر چی بیشتر شفاعت بیشتر ...

دختر منقلب شد...

همان جا به امام رضا(ع) قسم خورد که هرگز چادر از سر بر ندارد...


شفاعت

نظرات (۱)

واقعا زیبا بود.

شبانه های بی تو به روزشد.منتظرحضورتان هستم.[گل]

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">