ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

کار بی کیفیت

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ


یه بنده خدایی میگفت چرا مسلمان ها اینقدر خشن هستن؟! 

چرا کشورهای مسـلـمـان نسبت به کـشـورهای غـربی اینقدر

عـقـب مونـدن؟! چرا همـیـشـه فقیرن؟! و صـدهـا چرای دیگه!!

در جوابش گفتم : شغل شما چیه؟!

گفت: نجّارم.

گفتم: در شغلت چقدر مهارت داری؟!

گفت: استاد هستم.

گفتم: اگه کسی یه جایی ادعا کنه که اون هم نجّاره، میتونی

تشخیص بدی راست میگه یا دروغ؟!

گفت: آره ، چرا که نه ، میتونم.

گفتم: چطوری؟!

گفت: ازش نـمونه کار می خواهم ، از افـراد مخـتـلف در مــورد

کارهایی که درست کرده می پرسـم، مـیـرم چـیـزهـایـی کــه

درست کرده رو می بینـم، اگه تو کـارهاش فـوت و فـن نجّـاری

رو ببینم متوجه میشوم که اون هم مثل من نجّاره!

گفتم : اگه کارش بی کیفیت باشه چی؟!

گفت : در این صورت دروغ میگه ، نجار نیست...

گفتم : اگه همین هایی که به قـول شـمـا دروغ گو هستند ،

چندتا سفارش بگیرند و همه ی سـفـارش ها رو خراب تحویل

بدهند، اون مشتری ها می توانند ادعـا کنند همه ی نـجارها 

همین جوری اند؟!

گفت : نه ، چـون مـشکل از خـودشـون بـوده که نـتـوانـسـتند

متوجه شوند که آنها نـجـار نیـستند ، و کـار بـی کـیـفیت آنـها

ربطی به نجارهای واقعی نداره.

گفتم : خُب ، حـالا شـمـا چـقـدر از دیـن اسـلام مـیـدونی کـه

میگی چرا اسلام اینجوریه؟!

مشکل شـمـا هـم دقیقاً هـمینه آنقدر از اسلام نـمیـدانی که

بفهمی فقر جامـعـه و خـشـونـت و... ربطی به اسـلام نـداره ،

و اونهایی که به اسم اسلام انسان های بیگناه رو می کشند

هیچ ربطی به اسلام و مسلمان های واقعی ندارند.

  • منتظر تنها

نظرات (۱)

  • ابوالفضل باوفا
  • استدلال بسیار خوبی بود 

    دوست عزیز این لینک ما : 


    ما رو به همین اسم لینک کن و بعد به وبلاگ ما سر بزن و خبر کن تا ما هم لینکت کنیم
    پاسخ:
    سلام ممنون

    ببخشید ما از عطر استفاده می کنیم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">