ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دل مردم را شاد کن

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ق.ظ

استاد فاطمی نیا: عزیز من، دل مردم را شاد کن!


آقا بیست دفعه رفته عمره. می گویند بیا دفعه بیست ویکم پول را

بده خرج ازدواج یک دخـتر آبـرودار بـشود. می گویـد نه، نـمی توانم.

حالا پول را می داد خـرج آن دخـتـر، چه می شد؟ اجازه بدهید یـک

حدیث بخوانم، ببینیم چقدر ما غافلیم!


در حدیث داریم که وقتی مومن می میرد، یک صورت خوش با او وارد

قبر می شود و با او انـس می گیرد. این قـبـر، قبر قـبـرستان نیست.

منظور قبر برزخی است. به مومن می گوید: نترس! من با تو هستم.

این آفت های مربوط به قبر برزخی به تو نمی رسد.


تا زمانیکه قـیـامت برپـا می شود. مـومـن را از آتـش ها و آفـت ها به

راحـتـی عـبـور می دهــد و او را به در بـهـشـت می رسـانـد. مـومـن

می پرسد: تو کیستی؟ خدا رحمتت کند که این هــمــه من را کـمـک

کردی! این جواب را اگر آن آقا بشنود چمدان عمره را می گذارد زمین. 

هر چیزی که قداست ندارد، تشخیص قداست با خداست. 

آن صورت خوش به مومن این جواب را می دهد: من آن شادی هستم

که تو داخل قلب برادر و خواهر دینی خود کردی. 

عزیز من! دل مردم را شاد کن!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">