ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

داوری

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

جوان متدین فقیری به خواستگاری دختری رفت...

پدر دختر موافقت نکرد!!!

و بعد از آن جوانی فاسق و پولدار به خواستگاری دختر رفت...

اینبار پدر دختر موافقت کرد و گفت: خدا هدایـتـش می کند!

آیا خداونـدی که هـدایـت می کند هـمـان خـداونـدی نـیـست 

که روزی می دهد؟!؟

مَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُون( آیه 26 سوره قلم)

شما را چه شده است؟؟ چگونه داوری می کنید؟؟



اکنون:

اگر میخواهی مغرور نباشی کلیک کن!

اگر میخواهی یاغی نباشی کلیک کن!

اگر میخواهی تسلیم نشی کلیک کن!

اگر میخواهی از این آدم ها بترسی کلیک کن!



  • منتظر تنها

داوری

رزق

روزی

هدایت

نظرات (۳)

برام دعا کنید...
پاسخ:
چشم...
ای خدا ببخش اگه لحظه ای به غیر از تو امیدوار شدم.

ای خدا ببخش اگه ناخواسته آدمی را از تو دور کردم.

ای خدا ببخش اگه فراموش کردم آخرین ایستگاه دنیا مرگ است.

ای خدا ببخش اگه محبتی را از دلی دریغ کردم.

ای خدا ببخش اگه تو را به خاطر ترس از جهنم یا شوق بهشت عبادت کردم.

ای خدا ببخش اگه فقط به منفعت خودم فکر کردم و دیگران را نادیده گرفتم.

ای خدا ببخش اگه نسبت به افکار و عقایدم تعصب بی جا داشتم.

ای خدا ببخش اگه فکر کردم فقط من آدم خوبی هستم و بقیه را دست کم گرفتم.

ای خدا ببخش اگه برای رسیدن به حقیقت تلاشی نکردم.
پاسخ:
ای خدا مرا هم ببخش!
  • مهدیه حسینی
  • سلام.اگه خانواده ها واقعا واقعا به این حرف اعنقاد داشتند.گمون نمیکنم انقدر سن ازدواج بالا بره و فساددنیا رو بگیره
    پاسخ:
    سلام بله درسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">