ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

عامل سقوط

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ق.ظ

آقای قرائتی:

حضرت محمد (ص) سوار خر شد، روز فتح مکه ، یک نفر گفت: آقا در شأن

شما نیست. بـیـا پـایـیـن! بـیـا پایـین! روز فتح مکه پـیغـمبر کسر شأنش نبود.

 حالا آقا رفته نمی‌دانم می‌خواهد یک کار جزئی انجام دهد ، شأنش... در شأن

من نیست که تالار کـوچـک بـگـیرید ، باید فلان تالار باشد. در شأن من نیست

فلان ماشین، خانه، کار... در شأن من نیست!

دل به هیچ‌ کس خوش نکن ، به پول دل خوش نکن ، می‌بـیـنی پـول داشـتی و

همین پول باعث ذلت تو شد ، به مدرک دکـترا دل خوش نکن ، مـمـکـن اسـت

همین مدرک دکترا عامل سقوط تو شود.

نظرات (۲)

  • خادم الشهدا
  • سلام
    زیبا بود ...
    مطلب جدید من را هم بخوانید !
    دوست دارم نظر شما را در مورد مطلبم بدانم .

    + برای تبادل لینک هم ( در بخش حرف های شما ) به من اطلاع بدهید .
    ++ عید مبعث مبارک .
    پاسخ:
    سلام عید شما هم مبارک لینک شدید!
  • مهدیه حسینی
  • سلام.خیلی خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">