ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

بخشنده تر

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ
من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، می گویم خدایا من

امشب از تمام کسانی که گـردنـشون حـقـی دارم، غـیـبـت من رو کردن،

مالـی از مـن خـوردن، آزاری رسـونـدن و... از هـمـه آنـها گذشتم قلبآ هم

گذشتم و هیچ شکایتی ندارم.

خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از

تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه، 

پس حتما تو من رو بخشیدی...

خصوصا در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست

مـی دهد خـصـوصا در حـق کسانی که به شما بـدی کردند بیشتر دعا

کـنـید ما در روایاتـمان زیاد داریم که اگر در حـق اینها دعـا کنید خـداونـد

چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه...

آقا مجتبی تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">