ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ادب

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ

اگر در اینجا پسر من حضور داشت و 6 بار من او را صدا بزنم که آقازاده با شما هستم و او در این 6 بار جواب من را ندهد،‌ شما نمی‌گویید، چه پسر بی‌ادبی!؟

حال اگر کسی که صدای اذان را بشنود ، دو بار حی علی الصلوة دو بار دیگر حی علی الفلاح و بار دیگر حی علی خیر العمل به او گفته شود و همچنان نسبت به اقامه نماز بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اهمیت باشد ، این شخص بی‌ادب نیست !؟!

حجت‌ الاسلام قرائتی

نظرات (۵)

عالی بود
پاسخ:
سلام ممنون خدا آقای قرائتی رو حفظ کند...
  • سرباز ولایت
  • سلام علیکم
    خداقوت.
    بسیار علی بود.احسنت
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنونم

    محتاجیم به دعا
  • امیرحسین رعایی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    چه پسر بی ادبی :(
    پاسخ:
    سلام خب با ادب شو :D
    خیلى تأثیرگذار بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام  خواهش می کنم
    سلام
    پاسخ:
    علیکم اسلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">