ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حزب الهی

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ق.ظ

من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم. تا در را باز کردم دیدم یک

دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی خوشگل است. تا در را باز کردم،

اوه... چه شکلی! داخل اتاق رئیس رفتم

گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟

گفت: نه !

گفتم: چطور با یک دخـتـر به این زیـبـایی تو در یک اتـاق هستی و

در هم بسته است.

گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.

گفتم: خـوشـا به حالـت که اینقدر به خودت خاطـرت جـمـع است.

حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.

گفتند: یا علی ، رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟

گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان

هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به

من بدهد، دل علی بلرزد.

بعضی ها خودشان را از مراجع تقلید حسینی تر می‌دانند.

گفتم: دل علی می‌لرزد، دل تو خاطرت جمع است؟

بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.

حاج آقا قرائتی

نظرات (۲)

اجرتون با خدا
مطالبتون عااااالیه
پاسخ:
سلام ممنون
  • احمد جنتی
  • همیشه نخستین چیزی که به نظر یک آخوند می رسد مسائل جنسی است البته آخرین چیز هم همینه
    پاسخ:
    قوی ترین چیزی که انسان را به گناه می کشانه همین مسائل جنسی هستش... خدا قوه جنسی را قوی گذاشته تا زن و مرد با هم ازدواج کنند و ادامه نسل بدهند وقتی این مسئله کنترل نشود طغیان می کند و آدم مذهبی و غیر مذهبی هم نمی شناسد... کسی می تواند خودش را نجات دهد که از خدا بیشتر می ترسد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">