ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

ترس و امید

خداوندا ببخش ما را برای گـنـاهـانـی که لذتش رفته اما مسئولیتش مانده...

سلام به وبلاگ ترس و امید خوش آمدید...

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن!

مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،

بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست

تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

آقای قرآئتی و بیسکوئیت نخریده

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ق.ظ

 


بچه ام کوچولو بود، از من بیسکویت خواست


گفتم: امروز مى خرم.


وقتى به خانه برگشتم فراموش کرده بودم.


 بچه دوید جلو و پرسید: بابا بیسکویت کو؟ 


گفتم: یادم رفت! ! !


بچه تازه به زبان آمده بود، گفت: بابا بَده، بابا بَده.


بچه را بغل کردم و گفتم: باباجان ! دوستت دارم. 


گفت: بیسکویت کو؟


دانستم که دوسـتـى بـدون عمل را بـچـه سه ساله هـم 

قبول ندارد. چگونه مـا مـی گـوئـیـم خـدا و رسول و اهل

بیت او را دوست داریم، ولى در عمل کوتاهى میکنیم؟؟



  • منتظر تنها

حاج آقا قرائتی

دوستی

عمل

نظرات (۴)

قشنگ بود...ایشالا از اون دسته بنده ها باشیم که دوستی با عمل داشته باشیم. 

  • مهدیه حسینی
  • سلام .خیلی قشنگ بود.این آقای قرائتی خیلی خیلی خوب جواب بعضی از این آدما رو میده.دمش گرم.
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اصولا نسبت ما به خدا و رسول و اهل بیت، باید نسبت بچه به پدر باشد نه بر عکس. یعنی‌ در این مثال ما بچه هستیم، برای همین پیغمبر فرمودند وقتی‌ فقر (نبود نعمت) از دری وارد شود ایمان از دره دیگر خارج میشود.

    اصولا آقای قرأتی روحانی زیرکی هستند و همیشه از مردم بینوا طلب‌کار.  

    پاسخ:
    خدا و اهل بیت(ع) ما را پرورش می دهند وقتی ما به حرف آنها گوش بدهیم و حرفهای  آنها  را عمل کنیم می توانیم صحیح پرورش یابیم و راه درست را برویم ولی وقتی که ما سرکشی کنیم یعنی گمراه شده ایم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">